Vectron Podpora BASIC
servis a podpora 9-17
Servisní služby a podpora - bezesmluvní vztah
Zákazníci bez platné servisní smlouvy - příjem objednávek na podporu a servis přijímáme v pracovní době, výhradně emailem. Jednotlivé požadavky jsou řešeny po vyřízení všech požadavků zákazníků se servisní smlouvou.
Váš požadavek popište v kontaktním formuláři nebo pošlete emailem na servis@vectron.cz
Servisní činnost:
- zákazník neplatí žádný paušál
- zákazník hradí servisní činnost a jízdné dle platného ceníku Vectron - BASIC
- zapůjčení servisních pokladen a periferií dle platného ceníku Vectron - BASIC
- servisní činnost mimo pracovní dobu pouze po předchozí dohodě */
*/ Pracovní doba 09 -17,00
Systémová podpora - bezesmluvní vztah
Systémová podpora:
- základní servisní podpora je poskytována emailem v pracovní době
- požadavky zákazníků jsou vyřizovány postupně, v rámci obsazenosti servisního oddělení
- placená systémová podpora vč. EET
- systémová podpora gastro skladu
- vzdálená správa přes Vectron Connect, TeamViewer
*/ Pracovní doba 09-17,00